divendres, 19 de juny del 2009

El meu primer HDR

7 comentaris:

Araceli Merino ha dit...

Bon debut!
És un terreny que dóna moltes opcions. A part, el moment que has captat és genial... aquests cel, aquestes llums de capvespre!!!

Cris (V/N) ha dit...

Preciosa foto, felicitats David!! On és aquest lloc tan especial?? Salutacions cordials!!

WTfoto!? ha dit...

No està gens malament per ser el primer. Moltes felicitats ;)

Joan ha dit...

T'ha quedat molt natural, per ser el primer esta prou be.

Anna Gorchs Font ha dit...

David! M'ha costat però em sembla que ja sé qui ets... si no m'equivoco vam dinar plegats un dia al Mos!!! Ara ja et tindré fitxat, o sigui que ja t'aniré seguint. A mi m'agradaria escriure més al bloc però no tinc temps... records a l'Alba!

Núria ha dit...

Caram!!!!!!! Jo no sabia que fossis tan aficionat a la fotografia com per parlar de HDR!!!! Moltben aconseguida!!!!

JordiStQgat ha dit...

Molt be david! Segur que no serà el darrer.
per cert, responent a la teva pregunta, la foto dels aiguamolls no he aplicat l'HDR.